Zwrot, wymiana, reklamacja
Zwrot
W celu zwrócenia zakupionego produktu poinformuj nas o tym korzystając z adresu mailowego lub konta intagramowego naszej marki, a następnie wyślij zwracany produkt na jeden z dwóch sposobów:
1) Wysyłając go na adres korespondencyjny podany w zakładce „Kontakt”
2) Wysyłając go do paczkomatu znajdującego się pod adresem: ul. Próżna 5, 00-107 Warszawa ( WAW287M)
Pamiętaj proszę, że termin zwrotu to 14 dni od dnia otrzymania naszej przesyłki. Ubrania muszą posiadać nieuszkodzone metki, plombę sznurkową oraz nie mogą nosić znamion użytkowania.
Zwrot płatności realizujemy w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Wymiana
W celu dokonania wymiany należy przejść przez proces zwrotu towaru oraz zamówienia właściwego produktu.
Reklamacja
Otrzymanie produktu z wadą jest podstawą do składania reklamacji. W celu jej złożenia postępuj zgodnie z instrukcją zawartą w punkcie „zwrot”. W formularzu, poza zawarciem standardowych dla zwrotu informacji, opisz wadę produktu.
W razie dodatkowych pytań pamiętaj, że zawsze jesteśmy dostępni pod adresami dostępnymi w zakładce „kontakt”.