Zwrot, wymiana, reklamacja

Zwrot

W celu zwrócenia zakupionego produktu poinformuj nas o tym korzystając z adresu mailowego lub konta intagramowego naszej marki, a następnie wyślij zwracany produkt na jeden z dwóch sposobów:

1) Wysyłając go na adres korespondencyjny podany w zakładce „Kontakt”

2) Wysyłając go do paczkomatu znajdującego się pod adresem: ul. Próżna 5, 00-107 Warszawa ( WAW287M)

Pamiętaj proszę, że termin zwrotu to 14 dni od dnia otrzymania naszej przesyłki. Ubrania muszą posiadać nieuszkodzone metki, plombę sznurkową oraz nie mogą nosić znamion użytkowania.

Zwrot płatności realizujemy w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Wymiana

W celu dokonania wymiany należy przejść przez proces zwrotu towaru oraz zamówienia właściwego produktu.

Reklamacja

Otrzymanie produktu z wadą jest podstawą do składania reklamacji. W celu jej złożenia postępuj zgodnie z instrukcją zawartą w punkcie „zwrot”. W formularzu, poza zawarciem standardowych dla zwrotu informacji, opisz wadę produktu.

W razie dodatkowych pytań pamiętaj, że zawsze jesteśmy dostępni pod adresami dostępnymi w zakładce „kontakt”.