Regulamin

Definicje

Kupujący – każdy podmiot zawierający umowę sprzedaży ze sklepem znajdującym się pod adresem URL www.ohes.pl.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu prawa cywilnego.

Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem www.ohes.pl/strona/regulamin-sklepu

Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.ohes.pl należący do Sprzedawcy

Sprzedawca - Monika Włoch, ul. Ducha Świętego 32, 89-600 Chojnice, NIP: 555 212 77 64, REGON:
388708356

Postanowienia ogólne

  1. Adres Sklepu i dane kontaktowe:
  • adres internetowy - www.ohes.pl,
  • e-mail – ohes.brand@gmail.com,
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego treścią.
  2. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż nowego, wyprodukowanego w Polsce asortymentu odzieżowego.
  3. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Kupującego:
  • urządzenia z dostępem do Internetu,
  • standardowej przeglądarki internetowej,
  • posiadanie aktywnego adresu e-mail.

Rodzaj i zakres działalności sklepu

  1. Za pośrednictwem sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż asortymentu odzieżowego na odległość i za pomocą sieci internetowych.
  2. Asortyment znajdujący się w sklepie jest nowy, wyprodukowany w Polsce.

Zasady dokonywania zakupów

  1. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu są podane w polskich złotych lub euro, w zależności od preferencji Kupującego i zawierają podatek VAT.
  2. Do cen podanych przy produkcie należy doliczyć cenę dostawy. Jej wysokość uzależniona jest od sposobu dostawy wybraną przez Kupującego podczas dokonywania zakupu. Kwoty przedstawione są przy kompletowaniu zamówienie za pośrednictwem Sklepu jak również w zakładce „Dostawa i płatności”
  3. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w sklepie.
  4. Przed dokonaniem przez Kupującego zakupu w Sklepie przedstawiane są mu następujące informacje:
  • opis oraz zdjęcia wybranego produktu
  • kwotę podsumowującą zamówienie, która zawiera cenę towaru (w tym podatku VAT) oraz opłatę za dostawę zakupu.
  • dostępne sposoby zapłaty i dostawy
  • termin dostarczenia produktu
  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez:
  • Wybranie parametrów produktu/produktów, a następnie wybraniu opcji „Dodaj do koszyka” oraz „Zamawiam”.
  • Po przejściu do zakładki koszyka - wypełnienia danych niezbędnych, umożliwiających Sprzedającemu wykonanie obowiązków wynikających z umowy sprzedaży.
  • Zatwierdzenia regulaminu sklepu poprzez zaznaczenie okienka akceptacji Regulaminu. Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia.
  • Wyrażenie woli zawiązania umowy sprzedaży poprzez wybranie „Kupuję i płacę”.
  • Opłacenie produktów zgodnie z wybraną przez Kupującego metodą płatności.
  1. Każdorazowo po zawarciu Umowy na podany przy składaniu zamówienia przez Kupującego adres e-mail wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia danego zamówienia. Potwierdzenie wysyłane jest automatycznie.
  2. Po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia oraz po zaksięgowaniu wpłaty od Kupującego złożone zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
  3. Czas realizacji zamówienia zajmuje do 3 dni od momentu zaksięgowania przez Sprzedawcę kwoty wskazanej przy podsumowaniu zamówienia w zakładce „Koszyk”. W przypadku gdy Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 2 dni od chwili zawarcia umowy.
  4. W przypadku gdy Kupujący wybrał formę płatności za pobraniem czas realizacji zamówienia (do 3 dni) liczony jest do chwili zawarcia umowy.
  5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  6. W sklepie dostępne są następujące formy płatności:
  •  przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  • płatność za pośrednictwem serwisu Blue Media S.A.,
  • płatność za pośrednictwem kart płatniczych takich jak Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  1. Wysyłka realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce „Dostawa i płatności”. Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia.
  2. Do zamówienia załączona jest faktura VAT potwierdzająca dokonanie zakupu, która jest wysłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy dokonywaniu zakupu. Kupujący zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
  • imię i nazwisko/firmę;
  • adres zamieszkania/siedziby;
  • numer NIP (w przypadku firm),
  • adres korespondencyjny.
  1. Jeżeli isnieją wątpliwości związane z rzetelnością danych podanych podczas składania zamówienia Sklep ma prawo wstrzymać przyjęcie zamowienia do czasu niezwłocznego wyjaśnienia sytuacji z Kupującym.
  2. Sklep niezwłocznie poinformuje Kupującego w sytuacji gdy zamówiony przez niego produkt jest niedostępny oraz zwróci otrzymane środki. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  3. Każdy Kupujący dokonujący zamówienia wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji związanych z przebiegiem transakcji oraz zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.

Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru poprzez przesłanie go na adres: ul. Świętokrzyska 35/69, 00-049 Warszawa lub do paczkomatu InPost na adres:
    ul. Próżna 5, 00-107 Warszawa ( WAW287M) nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.
  3. W przypadku zwrotu produktu koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument.
  4. W przypadku zwrotu produktu Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym obejmujące koszty dostarczenia rzeczy nie później niż 7 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego produktu.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Jeżeli Konsument odstąpił jedynie od części umowy, t. j. zwraca jedynie część objętych jedną umową rzeczy, koszt dostarczenia rzeczy do Konsumenta nie jest przez Sklep zwracany.

Reklamacje

  1. Przedmiotem sprzedaży są ubrania nowe, wyprodukowane w Polsce i pozbawione wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady). W przypadku otrzymania produktu z wadą Konsument ma prawo złożyć reklamację w oparciu o przepisy zawarte w Kodeksie Cywilnym.
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę Konsument może żądać wymiany produktu na wolny od wad lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  4. W celu złożenia reklamacji należy podstępować zgodnie z instrukcją zawartą w Sklepie w zakładce „Zwroty i reklamacje”
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację, oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
  6. Do reklamacji Konsument zobowiązany jest dołączyć dowód zakupu towaru podlegającego reklamacji.
  7. Sklep ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres korespondencyjny: ul. Świętokrzyska 35/69, 00-049 Warszawa lub do paczkomatu InPost znajdującego się pod adresem: ul. Próżna 5, 00-107 Warszawa ( WAW287M).

Polityka prywatności i pliki cookies

  1. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz plików cookies zostały przedstawione w zakładce www.ohes.pl/polityka-prywatności-i-plików-cookies/.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian ofert i cen znajdujących w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz Kodeksu Cywilnego.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26.07.2021 r.